Debron gebouw

meer dan beheren en organiseren

Er moet veel worden georganiseerd om alles in een grote kerk te faciliteren en goed te laten functioneren. Van archief tot kosters, van beheerder tot schoonmakers, van ledenadministratie tot ICT en audio visuele zaken. Een heel breed gebied. Daarnaast zal er ook oog moeten zijn voor het beheer van het gebouw en de financiële situatie van de kerk. De boekhouder en penningmeester hebben die taakgebieden onder hun beheer.

Soms wordt er weleens gezegd dat dit taakveld de zakelijk kant is van de kerk. Maar die op het oog zakelijke kant wordt vanuit dezelfde geestelijke onderbouwing ondersteunt. Daarom is ook dit taakgebied vertegenwoordigd in de kerkraad. Ook hieruit blijkt ons samen leven met elkaar en met God.

Organisatieenbeheer

Werkgroepen, commissies en verantwoordelijkheden die onder dit taakgebied vallen zijn:

  • beheerder gebouw de bron

  • beheerder gebouw de donk

  • archief

  • schoonmakers

  • ledenadministratie

  • ICT + audio visueel

  • kosters

  • BHV

  • boekhouder

  • penningmeester

  • repro

De werkgroep organisatie en beheer heeft rechtstreeks contact met deze taakvelden.

vragen aan het team organisatie en beheer

Via onderstaande link kun je een bericht sturen naar het team organisatie en beheer.