de bron - informatie - de bron app |
de bron app De bron app is vanaf zaterdag 16 september live! Dat wil zeggen dat leden van onze gemeente de app kunnen gaan gebruiken. Op deze pagina vind je veelgestelde vragen betreft de bron app. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact op met app-support@debronhg.nl | | 
|
Veelgestelde vragen Ik heb geen uitnodigingsmail ontvangen, wat moet ik nu doen?Controleer de map voor spam of ongewenste mail. Staat hij hier ook niet in dan kun je alsnog de bron app downloaden. In het inlogscherm kies je voor ‘Account aanmaken’. Vul je e-mailadres in en maak een wachtwoord. Je ontvangt een e-mail om te bevestigen. Vervolgens zou je in de app in moeten kunnen loggen. Staat daar “geen lidmaatschap gevonden” dan is het juiste e-mailadres niet bekend. Stuur dan een mail met het juiste e-mailadres naar ledenadministratie@debronhg.nl Ik ontvang voor 1 bericht meerdere meldingen. Hoe kan ik dit aanpassen?Wanneer kinderen geen eigen e-mailadres hebben, ontvangt de ouder wiens adres staat ingevuld ook meldingen voor dit kind of kinderen. Je kunt in de app rechtsonder (3 streepjes) naar het menu. Bovenin, naast jouw naam staat de mogelijkheid om te wisselen van profiel. Wanneer je de naam van jouw kind aantikt kun je zijn/haar meldingen uitzetten. Vergeet niet om terug te schakelen naar jouw eigen profiel. Kan ik zelf mijn e-mailadres wijzigen app?Dat is helaas niet mogelijk. De app wordt gevuld vanuit de ledenadministratie. Er is geen communicatie vanuit de app richting de ledenadministratie. Om jouw e-mailadres te wijzigen stuur je een mail naar ledenadministratie@debronhg.nl Deze veelgestelde vragen zullen later verder worden uitgebreidt. |